KURUMSAL KİMLİK


FİKİR KULÜBÜ

Fikir Kulübü'nün işi, bu detayları "bütün" haline getirmektir.

Bütünün detayları, logolar.

Logo, amblem, antetli kâğıt, kartvizit, zarf, dosya, tebrik kartları. şirket içi iletişim dökümanları, fatura, makbuz, personel takip formları, başarı belgesi, sertifika, kurumsal yayınlar, faaliyet ve finans raporları, broşür, katalog, reklam, bayrak, çıkartma, ajanda, bloknot, takvim gibi promosyon malzemeleri, ürünler, ürün ambalajları, bina, ofis, şantiye gibi içinde yer alınan çevre tabelaları, yönlendirme elemanları, sergiler, fuarlar, web sitesi, tanıtım CD'si gibi multimedya uygulamaları, araç üzeri grafikler ... Tüm bunlar, bir kurumun "kurumsal imajı"nın birer parçasıdır.

Yani bütünün detaylarıdır.

Fikir Kulübü'nün işi, bu detayları "bütün" haline getirmektir.